sreda, 25. junij 2008

Jupiter beach party


Ne bom zgubljal besed, bilo je suuper !!! Drugo leto pa na Krf :D



P.S. Hvala Canonu da dela vzdržljive fotoaparate. Med slikanjem sem pozabil da se bo polivalo z vodo (slano) trenutek nepazljivosti in od mene in od fotoaparata je teklo, naslednji dan je kar škripal od soli, no sedaj sem ga očistil in služi naprej :D













5 komentarjev:

Žiga Mihelčič pravi ...

hahaha hude fotke:)pol pravš Canon powah a?:)))

RokP pravi ...

oo cicle se je oglasu :D

ja canon the best !! nikol ne grem na kej druzga to je delovni stroj

upam da cimprej naberm za 450D

Anonimni pravi ...

Ob takih fotkah me prime da bi takoj šel nekam na morje...hehe! Najbolj me je navdihnila druga fotka :)

RokP pravi ...

haha :D:D

Sj zdej se je sezona začela, zdej pa na plažo pa dob eno ;)

Anej Ferko pravi ...

Rok king=)

Hude fotke=)