sreda, 30. april 2008

Homemade ringflash


Pred dnevi sem spet imel preveč časa in dolgčas me je ubijal, brskal sem po internetu in dobil idejo. Iz tortice za Cd-je sem izdelal adapter za fleš, ki je namenjen uporabi pri makro posnetkih, ki so bili prej z uporabo fleša nemogoči.




stvar izgleda takole


PRIMERJALNE FOTKE:

brez adapterja

z adapterjem

brez adapterja

z adapterjem

7 komentarjev:

Žiga Mihelčič pravi ...

cool:)si si pa vzel cajt:)hehehe kje pa maš fotke z maĐarske?:D

RokP pravi ...

ne bos mi verjeu ampak na madzarski nism fotku 0...
Usi so neku une stavbe fotkal pa une gasilske men pa to ni vesele tko da nism

Anonimni pravi ...

kul zadeva. imaš mogoče še link kjer si našel kako se ga izdela ali pa mi ti poveš kaj si naredil. Bi prav prišlo tudi meni kaj takega.

RokP pravi ...

idejo sem dobil na DIY photography, sem pa ringflash malo priredil, da se prilega mojemu fotoaparatu.
http://www.diyphotography.net
na strani je to ena deseta objava zato scroll down ;) ma boš že najdu

upam da ti pomaga
L.P.

Anonimni pravi ...

ja hvala, kaj p si uporabil tisto belo kar si dal not da prepušče določeno količino svetlobe oz. jo razprši?

RokP pravi ...

tisto not sta pa 2 različni stvari :D

na zadnji strani in ob robovih je foto papir (glossy), spredaj pa sem
dal svilen papir, ki je čisto tanek ;)

Unknown pravi ...

odlična ideja!

--
by Ata Pizdun