sobota, 8. marec 2008

Končno polarizator

(samo še sonce čakam da ga stestiram)



new look

8 komentarjev:

Gregor Krašnja pravi ...

Ravno danes sem ga gledal, pa mencal al bi ga kupil al ne. No na koncu ga nisem. Pride pa v prihodnosti. Za fi 72mm 66€.Kok si dal pa ti zanj?

RokP pravi ...

Moj je fi 52mm pa sem dal 39;).
Sem se pa tudi jaz dolgo časa odpravljal k nakupu. Na koncu so me prepričale fotografije drugih, ki so bile narejene s polarizatorjem. :D




L.P.

Anonimni pravi ...

Čao,

kateri konverter pa imaš? Si pokrovček dobil zraven? Tudi sama se odločam za nakup polarizatorja za S3, pa me zanima kje si to kupil?

RokP pravi ...

konverter je od firme raynox. v kompletu s konverterjem sem dobil pokrovček pa še zaščitni filter.

kupljeno pa je bilo v trgovini nasproti emporiuma

http://www.mixi.tv/

Anonimni pravi ...

ne dolgo nazaj sem ga tudi jaz kupil za svojo S3-ko...in imam tudi ravno tak konverter...dobro je da so filtri cenejši ker je manjši fi :)

Anonimni pravi ...

Hvala za odgovor. Pa drugače, si že sprobal polarizator, si zadovoljen?

RokP pravi ...

Žal še ni bilo neke priložnosti v naravi, da bi se izkazal in pokazal česa je sposoben ;)




L.P.

Anonimni pravi ...

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.